Regulamin zakupów
Prezentujemy Państwu zasady dokonywania zakupów narzędzi wraz z podaniem etapów logistycznych obsługi zamówień.
DO PREZENTOWANYCH CEN NARZĘDZI NALEŻY DOLICZYĆ 22% VAT. CENNIK PUBLIKUJEMY W CENACH NETTO. CENY NIE ZAWIERAJĄ KOSZTÓW TRANSPORTU (ZASADY TRANSPORTU BEZPŁATNEGO OPISANO W NINIEJSZYM REGULAMINIE).
DANE ORGANIZACYJNE
Niniejszy portal internetowy zwany w skrócie „sklep” jest obsługiwany przez:
Akro-Tech Monika Paskowska
ul. Gdańska 10
70-660 Szczecin
NIP 852-191-80-70
Tel. 091 489-63-62
Fax 091 462-30-00
Email: biuro@akro-tech.pl
Konto bankowe do płatności za zamówione narzędzia
BRE Bank SA
nr konta 08 1140 2004 0000 3702 4159 7970
Platformy internetowe z możliwością zakupów narzędzi on line są dostępne pod następującymi adresami internetowymi:
www.baltictool.com
www.baltictool.pl
KONTAKT I ZAMÓWIENIE NARZĘDZI
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet, w związku z tym zamówienia są przyjmowane głównie za pośrednictwem formularza zamówień dostępnego w serwisie lub za pośrednictwem pisemnego zamówienia złożonego drogą internetową na adres e mail: biuro@akro-tech.pllub faxem 091 462 30 00 Telefonicznie udzielimy Państwu wszelkich wyjaśnień w zakresie zastosowania narzędzi oraz procedury zamawiania.
tel 091 489 63 62 (biuro, logistyka i termin dostawy)
tel 0500 189 009 (technologia, zastosowanie narzędzi, wybór typów)
Narzędzia wysyłane są z magazynu głównego w Szczecinie.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Sklep jest obsługiwany w następujących dniach i godzinach roboczych:
Poniedziałek – piątek godz. 8.00 do 18.00
Wiadomości e mail oraz fax można wysyłać całą dobę – odpowiedź następuje w ciągu 5 godzin roboczych lub następnego dnia roboczego.
PROCEDURY WYSYŁKI
Zgodnie ze standardem obsługi klienta przez firmę kurierską DHL przesyłki wysyłamy do godziny 14.oo w dni robocze. W soboty, niedziele i święta przesyłki nie są ekspediowane.
Możliwość wysyłki narzędzi w tym samym dniu roboczym może nastąpić od następującymi warunkami:
-
Złożenie zamówienia przez Klienta i potwierdzenie zamówienia przez pracowników sklepu do godziny 12.oo, oraz
-
Zamówienie dotyczy typowych narzędzi dostępnych na magazynie sklepu, oraz
-
Zaksięgowanie wpłaty na konto lub skuteczne przesłanie faxem kopii potwierdzenia przelewu (fax 091 462 30 00) lub wybór opcji płatności za pobraniem dla zamówienia o wartości powyżej 1000PLN netto.
Standardowe postępowanie:
Potwierdzenie zamówienia dokonywane jest telefonicznie przez pracownika Sklepu w tym samym dniu lub do południa następnego dnia roboczego, bądź przez odpowiedź zwrotną na wiadomość e-mail wysłaną ze Sklepu. W potwierdzeniu zamówienia Klient otrzyma krótką informację systemową o wpłynięciu zamówienia do sklepu. Następnie wysyłamy fakturę pro forma jako podstawę dokonania zapłaty za narzędzia.
Ponieważ jesteśmy dobrze przygotowani do operacyjnej obsługi zamówień większość narzędzi dociera do Klientów w ciągu najwyżej 4 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpływu należności na konto. Zamówienie złożone z kilku towarów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu wszystkich zamawianych narzędzi, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
Płatność.
Po otrzymaniu faktury pro forma z uwzględnieniem zamówionych narzędzi należy dokonać przelewu na konto podając nr faktury pro forma oraz dane nadawcy takie same jak w formularzu zamówienia.
BRE Bank SA
nr konta 08 1140 2004 0000 3702 4159 7970
Akro-Tech Monika Paskowska
ul. Gdańska 10
70-660 Szczecin
NIP 852-191-80-70
Korzystamy z systemu bankowości elektronicznej stąd na bieżąco śledzimy wpłaty Klientów i możemy od razu po zaksięgowaniu wpłat przygotować przesyłkę.
Fakturę vat dołączamy do paczki – proszę uważnie przeglądać przesyłkę. Istnieje możliwość przesłania kopii faktury faxem przed nadaniem przesyłki, jeśli Klient poprosi nas o to telefonicznie lub email.
DO PREZENTOWANYCH CEN NARZĘDZI NALEŻY DOLICZYĆ 22% VAT. CENNIK PUBLIKUJEMY W CENACH NETTO. Ofertę w niniejszym serwisie możecie Państwo traktować wiążąco. Cennik jest aktualizowany na bieżąco i zawsze stanowi oficjalny poziom cen. Ceny indeksujemy raz na pół roku odnosząc się do wahań kursu Euro i kosztów materiałów do produkcji narzędzi. Dlatego uważnie dbamy o długoterminową stabilność cen narzędzi dla Państwa wygody i jednoznaczności oferty. Składając zamówienie możecie być Państwo pewni ceny narzędzi, jakie akceptujecie korzystając z sekcji cennik w niniejszym serwisie.
Propozycja dodatkowych 5% rabatu zostanie zaproponowana przy jednorazowym zamówieniu powyżej 2000 PLN netto.
Firmy handlowe i dystrybutorów zachęcamy do negocjacji handlowych, które na pewno okażą się korzystne dla Państwa!!
Procedury informacyjne w przypadku niestandardowych sytuacji:
W przypadku zamówienia narzędzi, których nie ma aktualnie na magazynie sklepu Klient zostaje niezwłocznie poinformowany wraz z podaniem terminu dostawy (poprzez email zwrotny lub nr tel. podany w formularzu sklepu przez Klienta). Po otrzymaniu takiej informacji Klient może dobrowolnie pisemnie zrezygnować z kontynuacji zamówienia bez podawania przyczyny i bez żadnych konsekwencji. Rezygnacja musi wpłynąć pisemnie do sklepu (poprzez email lub fax) w ciągu 5 godzin roboczych od wysłania email lub rozmowy tel. z podaniem przewidywanego nowego terminu dostawy. Jeśli w tym czasie nie wpłynie żadna informacja od Klienta o rezygnacji z zamówienia następuje kontynuacja procesu wysyłki narzędzi (wysyłamy fakturę pro forma jako podstawę dokonania zapłaty za narzędzia).
Zamówienie może zostać anulowane i nie zrealizowane w przypadku braku możliwości potwierdzenia telefonicznego lub braku odpowiedzi na potwierdzenie wysłane pocztą e-mail w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Klientem a sklepem.
FORMA DOSTAWY I KOSZTY PRZESYŁKI
Standardową formą dostawy jest przesyłka kurierska za pośrednictwem firmy DHL. Nie ponosimy odpowiedzialności za przedłużenie dostawy z winy firm transportowych lub pocztowych.
Klient otrzymuje potwierdzenie nadania w firmie DHL na zwrotny adres email podany w formularzu zamówienia, co pozwoli śledzić on line status przesyłki i przewidywany czas dostarczenia.
Jednorazowe zamówienia o wartości netto do 500PLN realizujemy jedynie na podstawie przedpłaty na konto.
Koszt dostawy dołączamy jako dodatkową pozycję na fakturze Vat w wysokości 15 PLN netto.
Dla zakupów narzędzi w kwocie powyżej 500 PLN netto wysyłamy przesyłkę na nasz koszt.
Możliwość wyboru płatności gotówkowej przy odbiorze realizujemy dla zamówień o wartości powyżej 1000 PLN netto. Pokrywamy wówczas koszty usługi pobrania gotówki przez kuriera (oraz koszty transportu).
W przypadku zadowolenia z naszych narzędzi i kontynuacji zamówień istnieje możliwość negocjowania warunków przelewu i kredytu kupieckiego. Zapraszamy do kontaktu w tej sprawie z naszym biurem.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ SKLEPU, GWARANCJA, ZWROT TOWARU
W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej UPS, na adres:
AKRO-TECH
Ul. Gdańska 10,
70-660 Szczecin
W tym celu prosimy skontaktować się z naszą firmą celem uzyskania kodu transportowego.
Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
Sklep ustosunkuje się do żądań klienta w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru.
Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko produktów bez śladów użytkowania. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny na magazynach sklepu, nowy towar zostanie wysłany w ciągu 2 dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartości ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach. W każdym przypadku gdy realizacja żądań klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2 w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.
W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na własny koszt na adres:
AKRO-TECH
Ul. Gdańska 10,
70-660 Szczecin
Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę.
Treść oświadczenia: Niniejszym korzystając z prawnej możliwości zwrotu towaru zakupionego na odległość w terminie do 10 dni od daty sprzedaży odsyłam zakupione narzędzia. Zakupu dokonano